Jarno ja Saija Hyle tietävät, että jo tuotteen pakkauksella on kaupassa väliä. Sen tulee näkyä kolmen metrin päähän ja erottua kilpailijoista. Uuden leipomopalvelun vastavalmistuneessa logossa on slogan ”Herkkusuun ystävä”.

Jarno ja Saija Hyle tietävät, että jo tuotteen pakkauksella on kaupassa väliä. Sen tulee näkyä kolmen metrin päähän ja erottua kilpailijoista. Uuden leipomopalvelun vastavalmistuneessa logossa on slogan ”Herkkusuun ystävä”.

OSG-konsernin toimitusjohtaja Jaakko Ojala (oik.) ja projektijohtaja Marko Aarnio huolehtivat työkseen toisten yritysten markkinoinnista. He tuumivat, että yrittäjä voi hoitaa markkinoinnin itsekin, mutta se vaatii osaamista ja aikaa.

Jos et vielä ole digisisältöjen tilaaja, tutustu tilausvaihtoehtoihin tästä.


Omat tiedot ja tilauksen aktivointi